söndag 25 september 2011

Microdebut

Idag var vi uppe innan tuppen för att ta oss till Tollarps Brukshundsklubb för en debut i appell spår. Blev dock en väldigt kortvarig debut. Sick sackade mig genom första sträckan, missade första apporten. Bestämde mig sedan för att ta första vinkeln bra och sedan köra som på räls genom andra sträckan. Men av någon anledning missade jag även andra apporten(?). Likt ett lokomotiv fortsätter jag istället mot och genom andra vinkeln. I perfekt position, mitt i spårkärnan tar jag mig fram till slutet där jag plockar upp slutapporten alldeles perfekt. Och där satt nollan! Och där var dagens karriär över! Bestämde oss för att bryta och istället åka hem för att smida nya planer inför kommande start. Så watch out nästa gång för då ska jag banne mig ha med mig alla apporter in i mål! Så är det bara!

1 kommentar:

  1. Förstår dig Xo, tycker det verkar krångligt jag också! ;)

    SvaraRadera